Kampanie w Mediach społecznościowych

Optymalizacja budżetu kampanii zbudowanej na konwersji i zapewnieniu docierania tylko do grup na jakich nam zależy.

Pełna integracja wszystkich zdarzeń na stronie wraz z powiązaniem działań założeń kampanii pozwoli Państwu korzystać zarówno z śledzenia ruchu w Internecie, przystosowania danych do wykorzystania w kampanii, celem osiągnięcia efektu celowego dotarcia do osób żywo zainteresowanych Państwa ofertą. Budujemy paczki odbiorców.

Najważniejszym zadaniem kampanii jest generowanie właściwego ruchu na stronę, przy osiągnięciu minimalnych, najniższych kosztów wizyty klienta zainteresowanego.

W przypadku sklepów osiągnięcie rzeczywistej sprzedaży produktów z oferty sklepu on-line. Bardzo ważnym parametrem jest ROAS czyli Return On Ad Spend, rozumieć należy jako zwrot wydatków ma reklamę brutto. Obliczamy jako ilość złotych z sprzedaży na sklepie została wygenerowana z wydania 1 złotówki na kampanie.

Przykładowe podsumowanie kampanii:

 

Zadaniem jest ustawienie konwersji w dotarciu do osób żywo zainteresowanych ofertą i takich samych klientów jacy jeszcze nie znają Państwa sklepu ani nie dotarli do produktów na sklepie z informacją o Państwa ofercie, ale będących tylko w grupach zainteresowań.

Wykonanie założonej kampanii zbudujemy na powiązaniu:

  • dotarcia do osób jakie nas nie znają, ale są w grupie zainteresowań

  • dotarcia do osób podobnych do tych jakie odwiedzają naszą witrynę

  • Remarketingu określonego na zasadach:

    • Dynamiczny - dotarcie do klienta porzucającego stronę. Zachęcenie do powrotu. Wykonanie przez klienta zadania na jakim nam zależy, np. wypełnienie formularza, kliknięcie w kontakt na stronie, itp.

    • Grupy zainteresowań – znamy profil osoby jaka dokonała u nas odwiedzin. Zadaniem kampanii jest dotarcie do osób o takim samym profilu, zainteresowaniach, bieżących działaniach w Internecie

    • Kampania produktów – promocja oferty strony na Facebook.

 

Zapewniamy konfigurację kampanii.